Ależ się działo!

Za nami czwarta edycja maratonu tworzenia gier komputerowych organizowanego dla uczniów szkół średnich

Maraton miał charakter konkursu w ramach którego zespoły w ciągu 24 godzin projektowały trzy gry komputerowe po wcześniejszym przeszkoleniu. Nieodpłatny warsztat projektowania gier został przeprowadzony dla uczniów każdej ze szkół średnich która zgłosiła swój udział w konkursie. Maratony tworzenia gier komputerowych zwane popularnie hackathonami od lat z powodzeniem organizowane są dla studentów i cieszą się ogromną popularnością. To nie tylko zabawa, to również prawdziwa szkoła programowania, kreatywności i pracy w zespole. Dziękujemy za udział w tegorocznej edycji!

W skrócie

  • Maraton miał charakter konkursu
  • Uczestnicy wykonali trzy gry
  • Maraton trwał pełne 24 godziny
  • Dokonaliśmy nieodpłatnych szkoleń

Dlaczego było warto?

...oraz dlaczego będzie warto wziąć udział w kolejnych edycjach?

Popuść wodze fantazji

Zmierz się z procesem tworzenia gry wykorzystując przy tym własne pomysły

Poznaj nowych ludzi

Spotkaj ludzi o podobnych zainteresowaniach do Twoich, zawiąż sojusze oraz osiągaj cele drużynowe

Wymień się wiedzą

Obecność osób związanych z branżą stworzy Ci możliwość zasięgnięcia opinii u samego źródła

Wygrywaj

A może to właśnie Twój pomysł okaże się tym zwycięskim? Przekonaj się swoim startem!

Zabłyśnij

Wzbudź dobre wrażnie wśród nowopoznanych osób - kto wie, może będziesz z nimi kiedyś pracował?

Spędź miło czas

Hackathon to szkoła programowania oraz dobra zabawa - tak spędzonego czasu nie będziesz żałował!

Zwycięzcy czwartej edycji

Podium WSEIcraft 4.0

1 miejsce

Drużyna Jeż 🦔 Zespół Szkół Energetycznych nr 9 w Krakowie

Kraków

2 miejsce

Drużyna Pawian 🐒 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Brzesku

Brzesko

3 miejsce

Drużyna Nietoperz 🦇 VII LO im. Zofi Nałkowskiej w Krakowie

Kraków

WSEI Kraków

Kraków, Świętego Filipa 17

1 - 2 marca 2019

Start o 15:00

Zapisy zamknięte

Zapraszamy za rok!

Głód nie był nam straszny

Przekąska, ciepły posiłek oraz napój

Harmonogram czwartej edycji

Miała miejsce dokładnie 1 oraz 2 marca 2019

Otwarcie wydarzenia - przedstawienie zespołu oraz planu działania.

Czas niezbędny na przygotowanie stanowisk wykorzystywanych do pracy.

Czas przeznaczony na zaprojektowanie oraz stworzenie pierwszej gry zgodnej z tematem trzech uprzednio wylosowanych.

Czas przeznaczony na zaprojektowanie oraz stworzenie drugiej gry zgodnej z tematem trzech uprzednio wylosowanych.

Czas przeznaczony na zaprojektowanie oraz stworzenie trzeciej gry zgodnej z tematem trzech uprzednio wylosowanych.

Doprowadzenie wyglądu sali do stanu przed wydarzeniem, ocena prac przez jurorów.

Czas do dyskusji nad przebiegiem samego wydarzenia, przyznanie nagród zwycięskiemu zespołowi.

Nasza ekipa

Trenerzy, mentorzy oraz jurorzy zaangażowani w WSEIcraft 4.0

Maggie Bartnik

Organizacja

Karol Bronowski

Juror / Trener

Michał Piątkowski

Trener

Szymon Przybyszewski

Trener

Karol Marszalik

Trener

Daniel Marcinkowski

Trener

Kajetan Jóźwiak

Trener

Krzysztof Kaim

Juror

Tomasz Grochowski

Juror

Łukasz Majewski

Wsparcie organizacyjne

Tomasz Szymczyk

Wsparcie organizacyjne

Kamil Rzeszutek

Wsparcie organizacyjne

Maciej Duda

Wsparcie organizacyjne

Najczęściej zadawane pytania

Czyli o wszelakich kwestiach budzących wątpliwości dla naszych corocznych hackathonów

Co ze sobą wziąć / co mi będzie potrzebne?
Warto wziąć ze sobą swój komputer. Możemy udostępnić nasz sprzęt, jednak mamy ich ograniczoną ilość. Poza tym warto wziąć jakąś poduszkę i koc, bo zmęczenie jest nieuniknione. Jeśli przyjeżdżacie spoza Krakowa to warto sobie zrobić jakieś kanapki na drogę, żebyście nie przyjechali umierający z głodu. Weźcie również jakieś kapcie, bo w butach nie będzie wam wygodnie. Warto jeszcze zabrać ze sobą dobry humor, bo bez tego ani rusz!
Nie ma żadnego problemu. Możemy udostępnić peryferia do komputera, jednak prosimy, żeby to zgłaszać wcześniej, bo będzie potrzebna większa ilość wtyczek.
Wydarzenie trwa 24 godziny. Uczestnicy będą mieli za zadanie wykonać 3 gry, gdzie na każdą przypadnie 7 godzin. Tematy gier będą podane w dniu wydarzenia.
Zapewniamy przekąski, ciepły posiłek oraz coś do picia, więc o wyżywienie nie ma co się martwić.
To trochę potrwa - gdzie mogę się zdrzemnąć?
Będzie wydzielone miejsce do spania, także komfortem nie ma co sobie zaprzątać głowy.
Nie, nie będzie takiej potrzeby 😉 Będą trzy tematy, do których również określimy gatunek gry, własnie po to, żeby zapobiec takiej sytuacji.
Na hackathonie robimy gry tylko w Construct - gry na innych silnikach nie będą oceniane.
Nie ma najmniejszego problemu.

Partnerzy

Współpracujemy z...