Za nami czwarta edycja maratonu tworzenia gier komputerowych organizowanego dla uczniów szkół średnich
Maraton miał charakter konkursu w ramach którego zespoły w ciągu 24 godzin projektowały trzy gry komputerowe po wcześniejszym przeszkoleniu. Nieodpłatny warsztat projektowania gier został przeprowadzony dla uczniów każdej ze szkół średnich która zgłosiła swój udział w konkursie. Maratony tworzenia gier komputerowych zwane popularnie hackathonami od lat z powodzeniem organizowane są dla studentów i cieszą się ogromną popularnością. To nie tylko zabawa, to również prawdziwa szkoła programowania, kreatywności i pracy w zespole. Dziękujemy za udział w tegorocznej edycji!
...oraz dlaczego będzie warto wziąć udział w kolejnych edycjach?
Zmierz się z procesem tworzenia gry wykorzystując przy tym własne pomysły
Spotkaj ludzi o podobnych zainteresowaniach do Twoich, zawiąż sojusze oraz osiągaj cele drużynowe
Obecność osób związanych z branżą stworzy Ci możliwość zasięgnięcia opinii u samego źródła
A może to właśnie Twój pomysł okaże się tym zwycięskim? Przekonaj się swoim startem!
Wzbudź dobre wrażnie wśród nowopoznanych osób - kto wie, może będziesz z nimi kiedyś pracował?
Hackathon to szkoła programowania oraz dobra zabawa - tak spędzonego czasu nie będziesz żałował!
Podium WSEIcraft 4.0
Drużyna Jeż 🦔 Zespół Szkół Energetycznych nr 9 w Krakowie
Kraków
Drużyna Pawian 🐒 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Brzesku
Brzesko
Drużyna Nietoperz 🦇 VII LO im. Zofi Nałkowskiej w Krakowie
Kraków
Miała miejsce dokładnie 1 oraz 2 marca 2019
Otwarcie wydarzenia - przedstawienie zespołu oraz planu działania.
Czas niezbędny na przygotowanie stanowisk wykorzystywanych do pracy.
Czas przeznaczony na zaprojektowanie oraz stworzenie pierwszej gry zgodnej z tematem trzech uprzednio wylosowanych.
Czas przeznaczony na zaprojektowanie oraz stworzenie drugiej gry zgodnej z tematem trzech uprzednio wylosowanych.
Czas przeznaczony na zaprojektowanie oraz stworzenie trzeciej gry zgodnej z tematem trzech uprzednio wylosowanych.
Doprowadzenie wyglądu sali do stanu przed wydarzeniem, ocena prac przez jurorów.
Czas do dyskusji nad przebiegiem samego wydarzenia, przyznanie nagród zwycięskiemu zespołowi.
Trenerzy, mentorzy oraz jurorzy zaangażowani w WSEIcraft 4.0
Czwarta edycja w zdjęciach
Czyli o wszelakich kwestiach budzących wątpliwości dla naszych corocznych hackathonów
Crafted by krzysztof.net