HACKATHON PROJEKTOWANIA GIER KOMPUTEROWYCH

15-16.03.2024

CAMPUS WYŻSZEJ SZKOŁY EKONOMII
I INFORMATYKI W KRAKOWIE

O HACKATONIE

Wydarzenie ma charakter konkursu, w ramach którego zespoły w ciągu 24 godzin mają za zadanie zaprojektować jedną grę komputerową. Podczas tegorocznej edycji, uczestnicy będą pracować nad projektem gry, która później zostanie oceniana przez surowe, lecz sprawiedliwe grono jurorów – specjalistów z branży gamedev, animacji, dźwięku. Aby wszyscy uczestnicy mieli równe szanse, każdy uczeń zgłoszony do konkursu przechodzi specjalne i nieodpłatne szkolenie z projektowania gier komputerowych w UNITY. W tym roku po raz pierwszy zapraszamy Was na dedykowany webinar, który pomoże Wam przygotować się do tworzenia gry pod względem grafiki i wizualizacji. Nabyte podczas warsztatu umiejętności pozwalają uczniom rozwinąć skrzydła w programowaniu, otworzyć kreatywność i przygotować się do pracy w zespole! 

Maratony tworzenia gier komputerowych zwane popularnie hackathonami od lat z powodzeniem organizowane są dla studentów i cieszą się ogromną popularnością. To nie tylko zabawa, to również prawdziwa szkoła programowania, kreatywności i pracy w zespole. 


Dziękujemy Wszystkim uczestnikom 7 edycji Zapraszamy na kolejną edycję : wiosna 2024

NASZE CELE

  • Rozwój zainteresowań i budowanie kompetencji informatycznych młodzieży
  • Wspieranie zdolnych uczniów w rozwijaniu i poszerzaniu pasji informatycznych
  • Zachęcanie szkół do rozwijania zainteresowań i uzdolnień młodzieży
  • Promocja wiedzy z zakresy tworzenia gier, grafiki komputerowej
  • Networking, poznanawanie przedstawicieli świata gier i grafiki

zapisy

zapisy

zapisy

zapisy

zapisy

Uczestników (zespoły) zgłasza szkoła, przesyłając organizatorom kartę zgłoszenia. Dodatkowo każdy uczestnik zobowiązany jest do wypełnienia formularz zgłoszeniowego.

POBIERZ ZGŁOSZENIE

zapisy

zapisy

zapisy

zapisy

zapisy

AKTUALNOŚCI

Dziś przedstawiamy Wam kolejnego mentora 😀

Z niecierpliwością wyczekujemy rozpoczęcia 𝟳 𝗲𝗱𝘆𝗰𝗷𝗶 𝗪𝗦𝗘𝗜𝗖𝗥𝗔𝗙𝗧🔥 Mamy nadzieję, że Wy również! 😃 Dziś przedstawiamy Wam kolejnego mentora 😀 𝗗𝗮𝗻𝗶𝗲𝗹 𝗖𝘇𝗼𝗽𝗲𝗸 jest studentem Informatyki Stosowanej, moduł: Gry komputerowe i multimedia.

Zapisy startują 22.02.2023

Już wkrótce będziecie mieli szansę spróbować swoich sił w 𝗪𝗦𝗘𝗜𝗖𝗥𝗔𝗙𝗧 𝟳.𝟬 😁💪. Zapisy startują 22.02.2023! Nie przegapcie tej daty! Nasz hackathon to doskonała okazja do zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności dla każdego, kto stawia swoje pierwsze kroki w gamedavie.

Wspaniała wiadomość!😃

Do naszego hackathonowego zespołu dołączył mentor 𝗣𝗮𝘁𝗿𝘆𝗸 𝗦𝘇𝗲𝗹𝗮. Patryk jest naszym studentem Informatyki Stosowanej ze specjalnością gry komputerowe i multimedia. Należy do 𝗪𝗦𝗘𝗜 𝗚𝗮𝗺𝗲𝗗𝗲𝘃 𝗖𝗹𝘂𝗯.

WSEICRAFT 7.0

Wielkimi krokami zbliżamy się do kolejnej edycji naszego wyjątkowego hackathonu projektowania gier! 😃 W tym roku 𝗪𝗦𝗘𝗜𝗖𝗥𝗔𝗙𝗧 𝟳.𝟬 odbędzie się 𝟯𝟭.𝟬𝟯-𝟭.𝟬𝟰.𝟮𝟬𝟮𝟯 - widzimy się na 𝗖𝗮𝗺𝗽𝘂𝘀𝗶𝗲 𝗪𝗦𝗘𝗜 😃💚

O UCZESTNIKACH

Wydarzenie jest kierowane do uczniów szkół średnich (wszystkie klasy), które tworzą zespoły, liczące od 2 – 5 osób. W skład zespołów wchodzą zarówno programiści, jak i graficy. Zespół wyłania swojego lidera. Jeżeli uczestnikiem jest osoba niepełnoletnia, wypełnia ona zgodę na udział. Każdy uczestnik ( w tym lider) uzupełnia formularz zgłoszeniowy). 

PODIUM POPRZEDNIEJ EDYCJI

1 miejsce

jaszczury

Zespół Szkół im.Ojca św. Jana Pawła II w Niepołomnicach

2 miejsce

mrówkojady

Zespół Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Sosnowcu

3 miejsce

diugonie

Zespół Szkół Energetycznych w Krakowie:

WSEICRAFT 6.0

WSEICRAFT 6.0

WSEICRAFT 6.0

20220520-DSCF9781
20220521-DSCF0053
20220520-DSCF9784
20220520-DSCF9733
20220520-DSCF9837
20220521-DSCF0145

WSEICRAFT 6.0

WSEICRAFT 6.0

WSEICRAFT 6.0

WSEICRAFT OCZAMI

Uczestnika

Mentora

Jurora

Jan Kowalski

Jakub Prusakiewicz

Jakub Pacura

Nagrody

Nagrody

Nagrody

Nagrody

Nagrody

1 MIEJSCE

1 rok studiów na WSEI za darmo

+ Nagrody rzeczowe

+ Voucher na wybrany egzamin Microsoft lub egzamin ITS

 

2 MIEJSCE

Nagrody rzeczowe

+ Voucher na wybrany egzamin Microsoft lub egzamin ITS

 

3 MIEJSCE

Nagrody rzeczowe

+ Voucher na wybrany egzamin Microsoft lub egzamin ITS

Nagrody

Nagrody

Nagrody

Nagrody

Nagrody

HARMONOGRAM HACKATHONU

14:00 - 15:00
14:00 - 15:00

Rejestracja

Rejestracja uczestników

15:00 - 15:30
15:00 - 15:30

Przygotowanie stanowisk

Zajmowanie i przygotowanie stanowisk

15:30 - 16:00
15:30 - 16:00

Oficjalna inauguracja

Uroczyste gala rozpoczęcia: odkrycie tematu tegorocznej edycji 

16:00
16:00

Start projektowania gry

Mentorzy służą doradztwem w trakcie całego eventu (dyżury), odwiedzając poszczególne zespoły 

21:00
21:00

Pizza Time 

06:00 - 09:00
06:00 - 09:00

Śniadanko 

11:00 - 12:00
11:00 - 12:00

Przesłanie gry do oceny i sprzątanie stanowisk 

12:00 - 14:00
12:00 - 14:00

Oceny przez jurorów 

12:00 - 14:00
12:00 - 14:00

Atrakcje

Atrakcje w strefie chillu, gastro – czas wolny dla uczestników 

13:00
13:00

Pizza Time

14:00
14:00

Wyniki

Ogłoszenie wyników i prezentacje gier przez zwycięskie zespoły

15:00
15:00

Networking

Networking, zdjęcia na ściance i zielonym dywanie

Wydarzenia

Warsztaty

Warsztaty w szkołach będziemy ustalać indywidualnie w terminie : 13-24.03.2023

Webinarium

Prowadzenie: SIMON ŁUKASIK (Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie)

Mentorzy

Mentorzy

Mentorzy

Bohdan Dimoglo

Student WSEI na 3 roku kierunku Informatyka stosowana – jego specjalnością jest tworzenie gier.


Daniel Czopek

Student 2 roku na kierunku Informatyka moduł gry komputerowe i multimedia. Specjalizuje się w grafice 2D oraz 3D.

 Jestem studentem WSEI na 3 roku kierunku Informatyka stosowana, a moją specjalnością jest tworzenie gier.

Daniel Pawlikowski

Student 2 roku studiów na kierunku Informatyka Stosowana ze specjalizacją gry komputerowe.

Hubert Czyszczoń

Student 3 roku Informatyki Stosowanej z ścieżką gry komputerowe i multimedia. Pomysłodawca i przewodniczący koła naukowego WSEI GameDev Club.

Patryk Szela

Student drugiego roku – Gry komputerowe i multimedia. Na co dzień zarządza zespołem game developerów w Arcplay. Czonek WSEI GameDev Club. 

Michal Šipkovski

Student  2. roku na kierunku Informatyka Stosowana – specjalizacji Gry Komputerowe i Multimedia. Unity game developer. 

Jurorzy

Jurorzy

Jurorzy

Business Developer

FROZEN DISTRICT

JAKUB PACURA


Dyrektor ds. wdrożeń i rozwoju technologicznego

KRAKÓW 5020


EDYTA MĄSIOR

Director of Film School 

KATARZYNA RABIEJ-SIENICKA

 

PR & Brand Manager

 

Rage Quit Games

MACIEJ ŚLIWIŃSKI

 


Producentka i reżyserka filmowa

 

KRK FILM i Forum Designu 

ANNA KOKOSZKA – ROMER


COO

 

 Reality Games 

 

MICHAŁ ŁAGODZIC

Partner technologiczny

patronat honorowy

Patronat Honorowy: Witold Kozłowski, Marszałek Województwa Małopolskiego


patroni medialni

Partnerzy

FAQ

FAQ

FAQ

FAQ

FAQ

FAQ

FAQ

Warto wziąć ze sobą swój komputer. Możemy udostępnić nasz sprzęt, jednak mamy ich ograniczoną ilość. Poza tym warto wziąć jakąś poduszkę i koc, bo zmęczenie jest nieuniknione. Jeśli przyjeżdżacie spoza Krakowa to warto sobie zrobić jakieś kanapki na drogę, żebyście nie przyjechali umierający z głodu. Weźcie również jakieś kapcie, bo w butach nie będzie wam wygodnie. Warto jeszcze zabrać ze sobą dobry humor, bo bez tego ani rusz!

Nie ma żadnego problemu. Możemy udostępnić peryferia do komputera, jednak prosimy, żeby to zgłaszać wcześniej, bo będzie potrzebna większa ilość wtyczek. Lider Waszego zespołu w formularzu (pozycja UWAGI) wpisuje Wasze zapotrzebowanie na dany sprzęt do wypożyczenia od Organizatora.

Wydarzenie trwa 24 godziny. Uczestnicy będą mieli za zadanie wykonać 1  grę w programie Unity. Temat hackathonu zostanie podany w dniu wydarzenia.

Zapewniamy przekąski, ciepły posiłek oraz coś do picia, o wyżywienie nie ma co się martwić. Jeśli jednak podczas pracy lubisz sobie dodatkowo coś przekąsić, możesz zabrać ze sobą jakieś drobną przegryzkę. Przewidzieliśmy dla Was : podwójny PIZZA TIME, pyszne śniadanko i jeszcze szereg pyszności w strefie GASTRO.

Będzie wydzielone miejsce do spania, strefa gastro, strefa chillu.

Nie, nie będzie takiej potrzeby 😉 Będzie 1 temat w dowolnym gatunku.

FAQ

FAQ

FAQ

FAQ

FAQ

FAQ

FAQ

ZOBACZ POPRZEDNIE EDYCJE WYDARZENIA

2022

WSEIcraft 6.0

2020

WSEIcraft 5.0

2019

WSEIcraft 4.0

2017

WSEIcraft 2.0

2016

WSEIcraft 1.0

Fanpage

WSEIcraft 1.0

Fanpage

WSEIcraft 2.0

strona www

WSEIcraft 3.0

Strona WWW

WSEIcraft 4.0

ORGANIZATOR WYDARZENIA

MAPA WSEI

MAPA WSEI

MAPA WSEI

MAPA WSEI

MAPA WSEI

MAPA WSEI

Kontakt do organizatorów

Karolina Worytkiewicz-Raś

Koordynator wydarzenia

Email: kworytkiewicz@wsei.edu.pl

Telefon: 602 722 725